Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Dideles viltis šių metų Dakaro ralyje puoselėjusi „Audi“ su „RS Q-etron“ automobiliu lūkesčių nepateisino. Dėl labai prastos pirmosios savaitės ekipa prarado viltis kovoti dėl aukštų vietų bendroje įskaitoje. Tiesa, išsprendę technines problemas, „Audi“ antroje Dakaro savaitėje buvo gerokai greitesni, iš viso laimėjo 4 greičio ruožus ir privertė sunerimti varžovus.
Vienos stipriausių Dakaro komandų – „Prodrive BRX“ – vadovas Davidas Richardsas pareiškė, kad „
Audi“ automobilis yra daug greitesnis nei visų konkurentų. Jo teigimu, Dakaro organizatoriai privalo imtis veiksmų koreguodami techninį reglamentą arba „Audi“ sunaikins šį sportą, nes triuškins visus varžovus.
„Reikia surasti balansą. Taip, šiemet dėl pergalės bendroje įskaitoje kovojome mes ir „Toyota“, tačiau visi supranta, kad „Audi“ turėjo patį greičiausią automobilį. Mes nebuvome net arti jų. Reikia imtis permainų, kad būtų galima užtikrinti sąžiningą konkurenciją. Kitu atveju „Audi“ tiesiog sunaikins šį sportą. Mes suprantame, kad FIA turi nelengvą užduotį. Į autosportą ateina naujos technologijos, reikia laiko jas įvertinti, išanalizuoti duomenis ir tuomet priimti sprendimus“, – pabrėžė „Prorive BRX“ vadovas.
„Manau, kad T1+ klasėje yra užtikrinama sąžininga konkurencija. Sakyčiau, kad mes su „Toyota“ turime vienodas galimybes konkuruoti. Apie tai kalbėjau su Sebu ir su Nasseru ir visi su tuo sutinka, tačiau „Audi“ yra „T1 Ultimate“ klasėje. Jų automobilis 200 kg sunkesnis nei mūsų ir daug greitesnis. Jei tas automobilis būtų patikimesnis, tai bendroje įskaitoje visus būtų aplenkęs bent valanda. FIA privalės skirti dėmesio šios problemos sprendimui. Jų užduotis yra sukurti lygiavertes sąlygas visoms komandoms ir aš tikiu, kad jie suras balansą ir išspręs šią problemą“, - sakė D.Richardsas.
Varžovų komandos vadovui pritarė „
Toyota“ komandos vadybininkas Glynas Hallas: „Šiame Dakare „Audi“ parodė, kokie greiti gali būti. Nepamirškite, kad jie turi 200 kg sunkesnį automobilį ir vis tiek laimėjo daug greičio ruožų. Laukia sunkus darbas, bet Dakaro organizatoriai jau yra įrodę, kad gali priimti tinkamus sprendimus“.
Dideles viltis šių metų Dakaro ralyje puoselėjusi „Audi“ su „RS Q-etron“ automobiliu lūkesčių nepateisino. Dėl labai prastos pirmosios savaitės ekipa prarado viltis kovoti dėl aukštų vietų bendroje įskaitoje. Tiesa, išsprendę technines problemas, „Audi“ antroje Dakaro savaitėje buvo gerokai greitesni, iš viso laimėjo 4 greičio ruožus ir privertė sunerimti varžovus.
Vienos stipriausių Dakaro komandų – „Prodrive BRX“ – vadovas Davidas Richardsas pareiškė, kad „
Audi“ automobilis yra daug greitesnis nei visų konkurentų. Jo teigimu, Dakaro organizatoriai privalo imtis veiksmų koreguodami techninį reglamentą arba „Audi“ sunaikins šį sportą, nes triuškins visus varžovus.
„Reikia surasti balansą. Taip, šiemet dėl pergalės bendroje įskaitoje kovojome mes ir „Toyota“, tačiau visi supranta, kad „Audi“ turėjo patį greičiausią automobilį. Mes nebuvome net arti jų. Reikia imtis permainų, kad būtų galima užtikrinti sąžiningą konkurenciją. Kitu atveju „Audi“ tiesiog sunaikins šį sportą. Mes suprantame, kad FIA turi nelengvą užduotį. Į autosportą ateina naujos technologijos, reikia laiko jas įvertinti, išanalizuoti duomenis ir tuomet priimti sprendimus“, – pabrėžė „Prorive BRX“ vadovas.
„Manau, kad T1+ klasėje yra užtikrinama sąžininga konkurencija. Sakyčiau, kad mes su „Toyota“ turime vienodas galimybes konkuruoti. Apie tai kalbėjau su Sebu ir su Nasseru ir visi su tuo sutinka, tačiau „Audi“ yra „T1 Ultimate“ klasėje. Jų automobilis 200 kg sunkesnis nei mūsų ir daug greitesnis. Jei tas automobilis būtų patikimesnis, tai bendroje įskaitoje visus būtų aplenkęs bent valanda. FIA privalės skirti dėmesio šios problemos sprendimui. Jų užduotis yra sukurti lygiavertes sąlygas visoms komandoms ir aš tikiu, kad jie suras balansą ir išspręs šią problemą“, - sakė D.Richardsas.
Varžovų komandos vadovui pritarė „
Toyota“ komandos vadybininkas Glynas Hallas: „Šiame Dakare „Audi“ parodė, kokie greiti gali būti. Nepamirškite, kad jie turi 200 kg sunkesnį automobilį ir vis tiek laimėjo daug greičio ruožų. Laukia sunkus darbas, bet Dakaro organizatoriai jau yra įrodę, kad gali priimti tinkamus sprendimus“.