Daugelį titulų „DTM“ varžybose iškovojusi „BMW“, naujiems reikalavimams ruošėsi gerokai ilgiau negu pagrindiniai konkurentai. Pasak „BMW“ kompanijos atstovų, keturių cilindrų variklio bandymai prasidėjo gerokai anksčiau, specialioje laboratorijoje, kurioje buvo atliekami 2 litrų darbinio tūrio ištvermingumo testus.
„BMW“ bolidus sekančiais metais vairuosiantys pilotai išbandę gerokai atnaujintus automobilius pastebėjo, jog „Class One“ reglamentą atitinkantys galiūnai pasižymi tikslesniu valdymu ir yra gerokai greitesni posūkiuose.
Artėjantis 2019 metų „DTM“ sezonas turėtų būti įdomus ne tik dėl naujų bolidų, bet ir dėl galimo Mattias Ekströmo sugrįžimo.
Daugkartinis „DTM“ lenktynių nugalėtojas savo varžovams nervus tampydavo vairuodamas „Audi“ markės logotipu pažymėtą bolidą.
„Audi Motorsport“ vadovas, Dieteris Gassas, skirtingiems žiniasklaidos kanalams patvirtino, jog jis ruošiasi susitikti su Mattiasu Ekströmu ir pabandyti jį įtikinti sugrįžti į „DTM“ čempionatą.