• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ir tai ne vienintelis klausimas – kaip susikalba šturmanas su pilotu? O ką daryti pasibaigus detalėms? „Inbank team Pitlane“ socialinių medijų profiliuose tokie ir panašūs klausimai kyla daugeliui Dakaro gerbėjų, todėl Benediktas Vanagas nusprendė į dalį jų atsakyti.
Kur dedamos nebereikalingos „Toyota Gazoo Racing Hilux“ detalės?
Detalės, kurios dėl susidėvėjimo ar sugadinimų nebegali būti naudojamos, yra utilizuojamos. Bet visai neseniai supratome, kad kai kurios jų gali pradėti naują gyvenimą, pavyzdžiui, laikrodžių pavidalu arba kaip dovana fanams.
Kaip šturmanas pasako, koks bus posūkis?
Su Filipe žiūrime, kaip dėlioti posūkių informaciją, kad būtų tinkama abiem. Aš jį supažindinu mano ralio stenogramos metodika. Kopose naudosime laikrodžio padalų algoritmą, kur 12 val.  reiškia tiesiai, 3 val. – 90 laipsnių į dešinę, 9 val.  – 90 laipsnių į kairę ir t. t.

Ir tai ne vienintelis klausimas – kaip susikalba šturmanas su pilotu? O ką daryti pasibaigus detalėms? „Inbank team Pitlane“ socialinių medijų profiliuose tokie ir panašūs klausimai kyla daugeliui Dakaro gerbėjų, todėl Benediktas Vanagas nusprendė į dalį jų atsakyti.
Kur dedamos nebereikalingos „Toyota Gazoo Racing Hilux“ detalės?
Detalės, kurios dėl susidėvėjimo ar sugadinimų nebegali būti naudojamos, yra utilizuojamos. Bet visai neseniai supratome, kad kai kurios jų gali pradėti naują gyvenimą, pavyzdžiui, laikrodžių pavidalu arba kaip dovana fanams.
Kaip šturmanas pasako, koks bus posūkis?
Su Filipe žiūrime, kaip dėlioti posūkių informaciją, kad būtų tinkama abiem. Aš jį supažindinu mano ralio stenogramos metodika. Kopose naudosime laikrodžio padalų algoritmą, kur 12 val.  reiškia tiesiai, 3 val. – 90 laipsnių į dešinę, 9 val.  – 90 laipsnių į kairę ir t. t.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dakaro ralio varžyboms paruoštas Toyota Hilux


Kuris Dakaras buvo pats maloniausias, įdomiausias, įsimintiniausias?
Visi Dakarai unikalūs. Bet pirmajame buvo tikrai daugiausia nuotykių. Ateinantis, norėčiau, kad butu įsimintiniausias.
Ar yra vietų, kai greičio ruožo metu technikai gali apžiūrėti, remontuoti automobilį?
Yra tam tikros vietos, kai greičio ruožas dalinamas į kelias dalis, kartais (retai) leidžiama ten aptarnauti techniką. Šiame Dakare neturiu informacijos, ar tokių vietų bus.
Ar Dakaras būtų baigtas, jeigu jums pritrūktų detalių?
Kai baigiasi atsargos ir jei niekas neturi detalės, tai gali būti ir pabaiga. Mūsų atveju, turime galimybę naudotis „Toyota Gazoo Racing“ sandėliu, tačiau, suprantama, kad gamyklinei komandai tų detalių tiekimas yra prioritetas.
Daugiau atsakymų į klausimus apie Dakaro ralį išgirsti galite naujausiame video.

VIDEO





REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų