Interviu metu pokštą sugalvojo iškrėsti E.Juškauskas. Jis pasirodė persirengęs kaip arabas, o B.Vanagas jo paklausė, ar šis nenorėtų išsimaudyti. Tuomet kitas „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ narys nusprendė nedelsti ir įstūmė E.Juškauską į baseiną.
„Varom į miestą“, - lipdamas iš baseino juokėsi E.Juškauskas, negalėjęs užtikrinti, kad spės grįžti iki skrydžio namo.
„Linksmumo balas šiemet komandoje padidėjo pakankamai stipriai. Net ir pats gavau tam tikrų pamąstymų bei pamokų, kad kartais ir su šypsena gali daryti svarbius dalykus. Nebūtina būti rimta veido išraiška. Tai tik iliustruoja, kad yra žmonės, kurie džiaugiasi gyvenimu ir randa įvairiausių būdų tai padaryti“, - sakė B.Vanagas.
Penktadienį Saudo Arabijoje baigėsi Dakaro ralis, kuriame finišą sėkmingai pasiekė abu „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ komandos ekipažai – Benediktas Vanagas su Filipe Palmeiro užėmė 12-ą vietą, o Edvinas Juškauskas su Aisvydu Paliukėnu buvo 25-i. Po finišo B.Vanagas rado laiko atsakyti į fanų klausimus bei įvertino galimybę tapti „Toyota“ gamykliniu pilotu.
„Po finišo prie manęs priėjo „Overdrive“ vadovas. Tai iš esmės labai artima organizacija su „Toyota Gazoo Racing“. Gal tiksliai jo ir nepacituosiu, bet jis maždaug pasakė – „Benediktai, reikės man su tavim užsiimti“. Mes dažniausiai būname viena greičiausių privačių „Toyota“ Dakare ir šiemet buvome apskritai ketvirta greičiausia „Toyota“. Virš mūsų – dvi gamyklinės „Toyotos“ ir Jakubas Przygonski. Jo statusas toks kaip mūsų, tik biudžetas kitoks. Jau esu turėjęs 4-5 susitikimus su „Toyota Gazoo Racing“ apie ateitį ir jau darome sprendimus, kurie gali pasimatyti kitų metų rudenį arba kitame Dakare. Aš turbūt negaliu atskleisti visos informacijos, bet diskusijos tikrai vyksta, o dabar geriausias laikas tuos dalykus spręsti“, -aiškino B.Vanagas.
Penktadienį Saudo Arabijoje baigėsi Dakaro ralis, kuriame finišą sėkmingai pasiekė abu „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ komandos ekipažai – Benediktas Vanagas su Filipe Palmeiro užėmė 12-ą vietą, o Edvinas Juškauskas su Aisvydu Paliukėnu buvo 25-i. Po finišo B.Vanagas rado laiko atsakyti į fanų klausimus bei įvertino galimybę tapti „Toyota“ gamykliniu pilotu.
„Po finišo prie manęs priėjo „Overdrive“ vadovas. Tai iš esmės labai artima organizacija su „Toyota Gazoo Racing“. Gal tiksliai jo ir nepacituosiu, bet jis maždaug pasakė – „Benediktai, reikės man su tavim užsiimti“. Mes dažniausiai būname viena greičiausių privačių „Toyota“ Dakare ir šiemet buvome apskritai ketvirta greičiausia „Toyota“. Virš mūsų – dvi gamyklinės „Toyotos“ ir Jakubas Przygonski. Jo statusas toks kaip mūsų, tik biudžetas kitoks. Jau esu turėjęs 4-5 susitikimus su „Toyota Gazoo Racing“ apie ateitį ir jau darome sprendimus, kurie gali pasimatyti kitų metų rudenį arba kitame Dakare. Aš turbūt negaliu atskleisti visos informacijos, bet diskusijos tikrai vyksta, o dabar geriausias laikas tuos dalykus spręsti“, -aiškino B.Vanagas.