Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Anksčiau labiau žinomas kaip Pacman (dėl polinkio „valgyti“ kuoliukus), o dabar tiesiog Ramas (Ramūnas Brūzga), kuris su savo Nissan Silvia driftingo varžybose paskleidžia sodrią putą –
tapo pirmuoju, kurio automobilis buvo pažymėtas automano LIKE! lipduku.
Šis Nissan turi implantuotą 2JZ-GTE variklį iš Toyota Supra ir šiuo metu suka 610 AG ir 750 Nm prie 1,3 bar turbinos slėgio. Pūstelėjus iki 1,5 bar, spėjama kad gali būti ir 660-680 AG bei 800 Nm! Tai ko gero galingiausias automobilis šiuo metu Lietuvoje, aktyviai dalyvaujantis auto sporte. Nissan'e praktiškai nėra likę nieko originalaus...
DCW/JDMart komandos sudėtyje važiuojantis Ramas dienas leidžia Prienuose, žinoma automobilių apsuptyje (tiek tobulinant savąjį, tiek modifikuojant kitų). Su keliais automaniškais klausimais kreipiamės į jį, o mūsų aštrusis draugas Tomas (
www.tomasfoto.lt) tuo tarpu pasistengė įkišti savo objektyvą, ten... kur šuo uodegos nekištų.
Nuo ko viskas prasidėjo? Kokia ta automobilizmo ligos ir auto sporto pradžia?
Automobiliais domėjausi kaip ir visi - nuo vaikystės. Mopedai, motociklai, o dabar automobiliai. Renginiuose važiuoti ar sportuoti, na kaip pavadinsi, taip turbūt nepagadinsi, pradėjau prieš kokis 15 metų. Tai buvo vietiniai mėgėjų raliai, kurie tikrai organizavimo kokybe nenusileido dabartiniams. Tuo metu vairavau Audi 80 Quattro. Aukščiausias pasiekimas, berods, 3 vieta..., kiek pamenu. Gaila, bet kažkodėl nusprendė raliukų nebeorganizuoti (ko gero ir dabar būčiau juose dalyvavęs) tik su rimtesne technika. J Po to sekė slalomai, o dabar driftas...
Kodėl atkeliavai į driftą (kuo jis patraukė)?
Sunku pasakyt... Urmo miestelyje pabuvojus keliose varžybose užkabino ir viskas.
Ar išvysime kada Ramą pvz. Fast Lape važiuojanti ne skersą?
Yra toks planas-chuliganas pravažiuot šiemet paskutiniame Fast Lap etape. Na, o kaip bus matysim... priklausys nuo eigos driftingo sezone.
Dabar daugelis tave žino dėl įspūdingo Nissan bolido, kuris po žiemos išlindo gerokai modifikuotas ir pagražėjęs. Kelintas tai tavo projektas? Kiek iš viso turėjai automobilių?
Neskaitant visų golpuku ir t.t. o skaičiuojant tik rimtesnius –tai butu 4.
Tai būtų: Subaru Impreza WRX, JDM rinkai skirta Subaru Impreza Spec-C STI, Nissan Skyline GTS-33 su RB26 DET varikliu ir žinoma dabartine Silvia. Ai... pamiršau gi pirmasis drift car‘as - Toyota Altezza.
Ankstesnių Ramūno automobilių nuotraukos:
Koks šios bolido modlist‘as?
Modlistas..realiai jame neliko jokio standartinio mazgo. Viskas pakeista aftermaket detalėmis arba patobulinta. Pabandysiu trumpai pavardint...
Išorė
Origin priekinis bamperis
Origin galinis bamperis
Origin slenksčiai
Origin karboninis kapotas
Origin 40mm priekiniai sparnai
Origin 50mm galiniai sparnai
Kapoto užraktai
Variklis
2JZ-GTE variklis
Holset 40 turbina
Deko 888cc purkštukai
80mm įsiurbimo sklendė
Power kuro tiltelis
Interkuleris GT-R pasiruošęs iki 900AG
Specialiai gamintas interkulerio vamzdynas
Specialiai gamintas įsiurbimo kolektorius
Specialiai gamintas išmetimo kolektorius
Išmetimo sistema 90 mm
50mm išorinis veisgeitas
Specialiai gaminta variklio pagalvės
Specialiai gaminta variklio alsavimo sistema
Aftermarket 50mm storio radiatorius
Pilnai programuojamas kompiuteris VEMS
Nismo kuro siurblys
Boch 044 2 išoriniai kuro siurbliai
Specialiai perdaryta kuro sistema
Mokal tepalo aušinimo sistema su HKS termostatu
ARP galvos smeigės
Transmisija
Exedy dvidiskė metalo keramikos sankaba
154 greičių dėžė
2-way Nismo blokiruotė
Nissan skyline pusašiai su granatom
Salonas
Sabelt homologuoti 6 taškų diržai
Homologuoti saugos lankai
OMP homologuota sėdynė
Drifting 50mm išnešimo vairas
Hidraulinis rankinis
Greddy Profek 2 boost kontroleris
Greddy tepalo spaudimo gauge
Greddy vandens temperatūros gauge
Greddy tepalo temperatūros gauge
HKS boost slėgio gauge
Flokuota panelė su durų apmušimais
OBP pedal box
Speciali akumuliatoriaus dėžė
Nismo pavarų perjungimo rankena
GroundWirus KNOCK sensorius
Specialiai gamintas prietaisų skydelis
Specialiai pagaminta visa „pravodkė“ (kabelynas)
Masės išjungėjas
Važiuoklė
Kei Office coilovers
Armuotos stabdžių šlangutės
ARC priekinis ir galinis stabilizatoriai
Padidintas ratu išsukimas
2,5 cm rastavkės
Pilnai modifikuota priekinė ir galinė važiuoklės.
Ar įsivaizduoji, kiek toks projektas (automobilis) kainuotų užsienyje, norint įsigyti jį tokį, koks jis yra dabar?
Kas dėl automobilio vertės, kiek toks kainuotų užsienyje, tai žiūrint kur... Viskas priklauso nuo valstybės kur jis butų perkamas ir kur daromas. Pvz. pas kokius suomius manau nuo 30 000 eurų ir į viršų, iš Japonijos turėtų būti pigiau. Kiek tai kainavo man – neskaičiavau. Skaičiai jau seniai pamesti... kažko reikia – perki.
Ar būtų galima aiškiai išskirti, kas tau smagiau – pats automobilio tobulinimo procesas, gautas rezultatas ar važiavimas juo ir sportinių rezultatų siekimas?
Be abejo automobilio modifikavimas ,konstravimas suteikia daug malonumo... bet jau norisi ir kažkokio rezultato pasiekti... tikiuosi šią žiemą jis stovės uždengtas po plėvele ir lauks sekančio sezono (jeigu nenutiks kas nenumatyto).
Tačiau gal vis tik kažkokių tobulinimo planų dar yra?
Pats didžiausias tobulinimas laukia paties savęs, kad priprasti prie automobilio ir pilnai ji išnaudoti.
O kokie tavo sportiniai planai šiam sezonui?
Sportiniai planai tie patys – pradžioje maksimaliai apsiprasti su automobiliu. Baigiantis sezonui – gerai atšerti Kačergą J Na ir būtų gerai į Lenkija pašauti, į greitą Poznanės trasą.
Ačiū už pokalbį.
Nuotraukų autorius: Tomas Petrovskis (
www.tomasfoto.lt)
Anksčiau labiau žinomas kaip Pacman (dėl polinkio „valgyti“ kuoliukus), o dabar tiesiog Ramas (Ramūnas Brūzga), kuris su savo Nissan Silvia driftingo varžybose paskleidžia sodrią putą –
tapo pirmuoju, kurio automobilis buvo pažymėtas automano LIKE! lipduku.
Šis Nissan turi implantuotą 2JZ-GTE variklį iš Toyota Supra ir šiuo metu suka 610 AG ir 750 Nm prie 1,3 bar turbinos slėgio. Pūstelėjus iki 1,5 bar, spėjama kad gali būti ir 660-680 AG bei 800 Nm! Tai ko gero galingiausias automobilis šiuo metu Lietuvoje, aktyviai dalyvaujantis auto sporte. Nissan'e praktiškai nėra likę nieko originalaus...
DCW/JDMart komandos sudėtyje važiuojantis Ramas dienas leidžia Prienuose, žinoma automobilių apsuptyje (tiek tobulinant savąjį, tiek modifikuojant kitų). Su keliais automaniškais klausimais kreipiamės į jį, o mūsų aštrusis draugas Tomas (
www.tomasfoto.lt) tuo tarpu pasistengė įkišti savo objektyvą, ten... kur šuo uodegos nekištų.
Nuo ko viskas prasidėjo? Kokia ta automobilizmo ligos ir auto sporto pradžia?
Automobiliais domėjausi kaip ir visi - nuo vaikystės. Mopedai, motociklai, o dabar automobiliai. Renginiuose važiuoti ar sportuoti, na kaip pavadinsi, taip turbūt nepagadinsi, pradėjau prieš kokis 15 metų. Tai buvo vietiniai mėgėjų raliai, kurie tikrai organizavimo kokybe nenusileido dabartiniams. Tuo metu vairavau Audi 80 Quattro. Aukščiausias pasiekimas, berods, 3 vieta..., kiek pamenu. Gaila, bet kažkodėl nusprendė raliukų nebeorganizuoti (ko gero ir dabar būčiau juose dalyvavęs) tik su rimtesne technika. J Po to sekė slalomai, o dabar driftas...
Kodėl atkeliavai į driftą (kuo jis patraukė)?
Sunku pasakyt... Urmo miestelyje pabuvojus keliose varžybose užkabino ir viskas.
Ar išvysime kada Ramą pvz. Fast Lape važiuojanti ne skersą?
Yra toks planas-chuliganas pravažiuot šiemet paskutiniame Fast Lap etape. Na, o kaip bus matysim... priklausys nuo eigos driftingo sezone.
Dabar daugelis tave žino dėl įspūdingo Nissan bolido, kuris po žiemos išlindo gerokai modifikuotas ir pagražėjęs. Kelintas tai tavo projektas? Kiek iš viso turėjai automobilių?
Neskaitant visų golpuku ir t.t. o skaičiuojant tik rimtesnius –tai butu 4.
Tai būtų: Subaru Impreza WRX, JDM rinkai skirta Subaru Impreza Spec-C STI, Nissan Skyline GTS-33 su RB26 DET varikliu ir žinoma dabartine Silvia. Ai... pamiršau gi pirmasis drift car‘as - Toyota Altezza.
Ankstesnių Ramūno automobilių nuotraukos:
Koks šios bolido modlist‘as?
Modlistas..realiai jame neliko jokio standartinio mazgo. Viskas pakeista aftermaket detalėmis arba patobulinta. Pabandysiu trumpai pavardint...
Išorė
Origin priekinis bamperis
Origin galinis bamperis
Origin slenksčiai
Origin karboninis kapotas
Origin 40mm priekiniai sparnai
Origin 50mm galiniai sparnai
Kapoto užraktai
Variklis
2JZ-GTE variklis
Holset 40 turbina
Deko 888cc purkštukai
80mm įsiurbimo sklendė
Power kuro tiltelis
Interkuleris GT-R pasiruošęs iki 900AG
Specialiai gamintas interkulerio vamzdynas
Specialiai gamintas įsiurbimo kolektorius
Specialiai gamintas išmetimo kolektorius
Išmetimo sistema 90 mm
50mm išorinis veisgeitas
Specialiai gaminta variklio pagalvės
Specialiai gaminta variklio alsavimo sistema
Aftermarket 50mm storio radiatorius
Pilnai programuojamas kompiuteris VEMS
Nismo kuro siurblys
Boch 044 2 išoriniai kuro siurbliai
Specialiai perdaryta kuro sistema
Mokal tepalo aušinimo sistema su HKS termostatu
ARP galvos smeigės
Transmisija
Exedy dvidiskė metalo keramikos sankaba
154 greičių dėžė
2-way Nismo blokiruotė
Nissan skyline pusašiai su granatom
Salonas
Sabelt homologuoti 6 taškų diržai
Homologuoti saugos lankai
OMP homologuota sėdynė
Drifting 50mm išnešimo vairas
Hidraulinis rankinis
Greddy Profek 2 boost kontroleris
Greddy tepalo spaudimo gauge
Greddy vandens temperatūros gauge
Greddy tepalo temperatūros gauge
HKS boost slėgio gauge
Flokuota panelė su durų apmušimais
OBP pedal box
Speciali akumuliatoriaus dėžė
Nismo pavarų perjungimo rankena
GroundWirus KNOCK sensorius
Specialiai gamintas prietaisų skydelis
Specialiai pagaminta visa „pravodkė“ (kabelynas)
Masės išjungėjas
Važiuoklė
Kei Office coilovers
Armuotos stabdžių šlangutės
ARC priekinis ir galinis stabilizatoriai
Padidintas ratu išsukimas
2,5 cm rastavkės
Pilnai modifikuota priekinė ir galinė važiuoklės.
Ar įsivaizduoji, kiek toks projektas (automobilis) kainuotų užsienyje, norint įsigyti jį tokį, koks jis yra dabar?
Kas dėl automobilio vertės, kiek toks kainuotų užsienyje, tai žiūrint kur... Viskas priklauso nuo valstybės kur jis butų perkamas ir kur daromas. Pvz. pas kokius suomius manau nuo 30 000 eurų ir į viršų, iš Japonijos turėtų būti pigiau. Kiek tai kainavo man – neskaičiavau. Skaičiai jau seniai pamesti... kažko reikia – perki.
Ar būtų galima aiškiai išskirti, kas tau smagiau – pats automobilio tobulinimo procesas, gautas rezultatas ar važiavimas juo ir sportinių rezultatų siekimas?
Be abejo automobilio modifikavimas ,konstravimas suteikia daug malonumo... bet jau norisi ir kažkokio rezultato pasiekti... tikiuosi šią žiemą jis stovės uždengtas po plėvele ir lauks sekančio sezono (jeigu nenutiks kas nenumatyto).
Tačiau gal vis tik kažkokių tobulinimo planų dar yra?
Pats didžiausias tobulinimas laukia paties savęs, kad priprasti prie automobilio ir pilnai ji išnaudoti.
O kokie tavo sportiniai planai šiam sezonui?
Sportiniai planai tie patys – pradžioje maksimaliai apsiprasti su automobiliu. Baigiantis sezonui – gerai atšerti Kačergą J Na ir būtų gerai į Lenkija pašauti, į greitą Poznanės trasą.
Ačiū už pokalbį.
Nuotraukų autorius: Tomas Petrovskis (
www.tomasfoto.lt)