• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Devintas ir dešimtas dešimtmetis buvo superautomobilių amžius. Per šiuos du dešimtmečius atsirado tiek superautomobilių gaminančių kompanijų, jog jas net gi būtų sunku suskaičiuoti. Apsėsti kitų kompanijų sėkmės, daugelis ryžosi įgyvendinti savo svajonę ir prisijungti prie išskirtinio superautomobilių klubo. 

Devintas ir dešimtas dešimtmetis buvo superautomobilių amžius. Per šiuos du dešimtmečius atsirado tiek superautomobilių gaminančių kompanijų, jog jas net gi būtų sunku suskaičiuoti. Apsėsti kitų kompanijų sėkmės, daugelis ryžosi įgyvendinti savo svajonę ir prisijungti prie išskirtinio superautomobilių klubo. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

7b42dau-960


Tokią pačią svajonę turėjo „Art & Tech“ įkūrėjas Ryuji Yamazaki. Būdamas dar mažas, jis žavėdavosi itališkais superautomobiliais, kurie iki šiol karaliauja šiame segmente. Užaugęs ir išvykęs studijuoti į Italiją, Tokijuje gimęs Ryuji į savo tėvynę grįžo 1989 metais. Kitaip negu daugelis jo tautiečių, kurie mielai būtų pasilikę Italijoje arba Prancūzijoje, Ryuji į Japoniją sugrįžo įkurti savo automobilių kompaniją. Pagrindinis kompanijos tikslas - sukurti tikrą ir unikalų automobilį, kuris būtų žinomas visame pasaulyje.

REKLAMA

2


Pirmojo projekto kūrimo darbai užtruko šiek tiek mažiau negu du metus. Ryuji kartu su keliais gabiais inžinieriais į pasaulio užkariavimo kelionę išsiruošė 1991 metais. Ryuji nusprendė pirmąjį blyną pristatyti Ženevos automobilių parodoje į kurią dažnai atvykdavo superautomobilių savininkai iš Amerikos ir Azijos.

REKLAMA
REKLAMA

f642dau-960


Pristatymo metu viskas klostėsi tikrai neblogai. Nors automobilio išvaizda daugelio nenustebino, tačiau visus potencialius klientus pritrenkė Ryuji prašoma kaina už savo pirmąjį superautomobilį„Sogna“. Ambicingasis Ryuji savo projektą įvertino net 1.6 milijono dolerių. Tais laikais tai buvo beprotiškai dideli pinigai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

3


Daugelis to meto ekspertų teigė, jog didžiausia bėda su šiuo automobiliu buvo ta, jog tai buvo tik kitokiais rūbais aprengtas „Lamborghini Countach“. Išskyrus kėbulo dalis, automobilis buvo beveik identiškas itališkam buliui. Niekas nenorėjo mokėti tokios pinigų sumos už automobilį, kuriam nuėmus keistos išvaizdos kaukę, slepiasi „Lamborghini Countach“.

REKLAMA

1642dau-960


Vis dėlto „Art & Tech“ įkūrėjas situaciją bandė gelbėti paminėdamas, jog superautomobilis yra aprūpintas 5.2 litro benzininiu agregatu išvystančiu 455 arklio galias. Ryuji potencialiems klientams žadėjo, jog šis superautomobilis galės pasiekti net 325 km/val. greitį ir 100 km/val. įsibėgėti per maždaug tris sekundes. Vis dėlto japonas namo turėjo sugrįžti nieko nepešęs.

2642dau-960


Mūsų žiniomis, po šio nelabai sėkmingo pasirodymo Ženevos automobilių parodoje, „Art & Tech“ buvo sukūrusi dar vieną konceptą - „Vera“. Tačiau projektas dėl kuklaus kompanijos biudžeto buvo sustabdytas.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų