Viskas prasidėjo nuo paprastų lažybų, kuriose Thierry pralaimėjo savo draugui. Pralaimėjimo kaina - pats pirmasis bilietas į Dakaro ralį. Tačiau negu daugelis kitų, Thierry neieškojo pasiteisinimų ir nusprendė ralyje dalyvauti su automobiliu, kuris sukels šiokį tokį ažiotažą. Jūs parodykite lenktynininką, kuris varžybose norėtų dalyvauti su „Rolls Royce“?
Thierry nieko nelaukęs nukeliavo į „Rolls Royce“ gamyklą, kurioje jis susitiko su kompanijos vadovais. Jis įtikino prabangių automobilių gamintoją padovanoti vieną „Chroniche“ egzempliorių, kuriuo Thierry galėtų dalyvauti sunkiausiame pasaulio ralyje. Kaip bebūtų keista, automobilių gamintojo valdžia susižavėjo šia mintimi ir nieko nelaukę įteikė ekstremalui raktelius nuo visiškai naujo „Chroniche“.
Į pagalbą pasikvietęs Michaelį Mokryckį, vyrai pradėjo tobulinti būsimą maratono dalyvį. Pritaikyti prabangų „Rolls Royce“ šioms lenktynėms prireikė net dviejų tūkstančių valandų, tačiau pamatę galutinį rezultatą buvo nustebinti net ir didžiausi skeptikai. Automobilio kėbulas svėrė TIK 80 kilogramų. Automobilio važiuoklėje atsirado „Toyota Land Cruiser“ ašys, o automatinė pavarų dėžė buvo iškeista į keturių bėgių mechaninę.
Atidarius variklio dangtį išvysite 5.7 litro, V formos aštuonių cilindrų agregatą, kuris išvystė maždaug 350 arklio galių ir dar daugiau sukimo momento. Projekto vadovas Michaelis Mokryckis šį variklį pasirinko ne veltui. Patikimas, pakankamai paprastos konstrukcijos agregatas puikiai atlaikydavo ir didesnius krūvius.
Vos 1400 kilogramų sveriantis automobilis taip pat gavo milžinišką 330 litrų degalų baką, kuris buvo sumontuotas už vairuotojo ir šturmano sėdynių. Vieni per vidurį montuoja variklius, o štai jie per vidurį sumontavo degalų baką. Viskas tik dėl geresnio svorio paskirstymo.
Ar pavyko šiam ekipažui įveikti 10.000 kilometrų atstumą? Taip, bet finišo tiesiąją jie kirto su keliomis žaizdomis.
Įpūsėjus varžyboms, šis ekipažas užėmė garbingą tryliktą vietą, tačiau viename greičio ruože sulūžo priekinė ašis, kurią sutvarkyti prireikė daugybės laiko. Deja taisymas užtruko taip ilgai, kad „Rolls Royce“ ekipažas toliau nebegalėjo varžytis dėl garbingos vietos. Vis dėlto vyrai nepasidavė ir sugebėjo pasiekti Dakarą ir baigti sunkiausią pasaulyje maratoną. Nors galutinėje rezultatų lentelėje „Rolls Royce“ ekipažas užėmė tik 40 vietą, tačiau tai nėra taip blogai, nes ralį pradėjo net 170 ekipažų.