Vilnietė socialiniame tinkle pasidalijo asfaltuojamos gatvės nuotrauka ir pridūrė, kad gyvename turtingiausioje valstybėje.
„2024 m. liepos mėnesį buvo išasfaltuota Visorių gatvė. Šiandien, gruodžio 11 d., tas vasaros asfaltas ardomas ir vėl bus asfaltuojama prieš mažiau nei pusmetį tvarkyta ta pati gatvės atkarpa.
Tie nesibaigiantys remonto darbai – tikras košmaras gyventojams“, – rašė moteris.
Jos įrašas sulaukė daug komentatorių reakcijų.
Žmonės pastebėjo, kad panaši situacija yra ne tik Visorių gatvėje.
„Žvėryne panašiai šaligatviai yra klojami“, – rašė moteris.
„Ne tik Vilniuje, bet ir Kaune lygiai tokia pati situacija. Gatvės asfaltuojamos kelis kartus per metus“, – rašė dar viena komentatorė.
Kiti situaciją vertino ironiškai.
„Žmonės bent darbo turi. Tuo galime pasidžiaugti“, – ironizavo komentatorius.
„Skuba pinigus įsisavinti, juk metai jau baigiasi. Todėl ir priimami tokie kvaili sprendimai“, – rašė dar viena komentatorė.
Darbai vyksta etapais
Tuo metu Vilniaus miesto savivaldybė komentavo, kad Visorių gatvėje remontas šiemet vyko etapais.
„Nuotraukoje užfiksuoti darbai yra remonto darbų užbaigimo etapas, suvedant liepą ir spalį remontuotas dvi atskiras gatvės atkarpas“, – tikino savivaldybė.
Planuoja sutvarkyti visas Vilniaus gatves
Vilniaus savivaldybė komentavo, kad pernai buvo atnaujinti 105,6 km sostinės gatvių, šiemet planuojama suremontuoti 120 km gatvių, apie 40 km šaligatvių ir 12,5 km įrengtų dviračių takų.
Anot savivaldybės, vykdomi gatvių remonto darbai yra kompleksiški, juos sudaro daugybė skirtingų technologinių etapų, kurių dalis gali būti nematomi.
„Kruopščiai atliekant darbus prisidedama prie to, kad gatvių tvarkymo technikai į tą pačią vietą nereikėtų grįžti po metų ar dviejų. Darbų pradžioje yra nufrezuojama sena gatvės danga, tuomet pakeičiami nusidėvėję gatvės bortai ir sutvarkomi inžinerinių tinklų šuliniai.
Atlikus šiuos darbus galima įrengti apatinį ir viršutinį asfalto sluoksnius. Siekiant pagerinti eismo organizavimo kokybę, aukšto eismo intensyvumo gatvėse apatinis asfalto sluoksnis gali būti įrengiamas ir prieš gatvės bortų remontą“, – komentavo savivaldybė.
Anot jos, pavyzdžiui, šiemet asfaltuotoje Ukmergės g. atkarpoje paklota virš 8,2 km gatvės bortų, o Žemaitės g. atkarpoje – sutvarkyti net 82 šuliniai. Šie darbai yra atliekami rankiniu būdu, todėl, proporcingai, šių gatvių atkarpų remontas užtruko gerokai ilgiau nei kitų.