Tokia situacija prajuokino ir nustebino ne tik klaipėdietę, bet ir internautus.
Pasidalijo situacija
Naujienų portalui tv3.lt susisiekus su Sandra paaiškėjo, kad kituose prekybos tinkluose, kaip tik „DEPO“, tokių lempučių pirkti nebuvo, tad ji turėjo tik vieną galimybę Lietuvoje įsigyti jai reikalingą daiktą.
Sandra pasakojo, kad išsirinkus reikalingą lemputę už 3,08 euro ir paspaudus mygtuką, kuriuo norėjo apmokėti pirkinį, nieko neįvyko ir toks veiksmas jai nebuvo leidžiamas.
„Man buvo labai keista, kad iškart jie neleido man susimokėti, o pranešė, kad atsiųs elektroninį laišką ir su manimi susisieks jų konsultantė. Iškart sulaukiau skambučio, bet buvau darbe, negalėjau atsiliepti, o tada sulaukiau štai šio laiško su visa suma. Geltonai užrašyta, kad štai tokia suma su atvežimu už tą vieną lemputę“, – tikino Sandra, pridėdama, kad tuomet kartu su lemputės kaina atvežimo suma jau siekė 269 eurus.
Paklausta, kaip jautėsi sulaukusi tokio atsakymo, moteris pasakojo, kad į situaciją negalėjo žiūrėti rimtai. „Pirmą dienos pusę juokiausi, antrą dienos pusę analizavau, kodėl taip“, – sakė pašnekovė.
Ji tikino, kad dar juokingesnė dalis yra ta, kad atsakyme buvo parašyta, jog tokia lemputės ir atvežimo kaina yra „be iškrovimo paslaugos“, tad Sandra numanė, jog lemputės iškrovimas taip pat būtų nemažai padidinęs lemputės sumą.
Paklausta, kas jai šioje situacijoje yra keisčiausia, Sandra tikino, kad alternatyvų nebuvimas. Anot jos, ji tikėjosi, kad jai bus siūloma atsiimti prekę parduotuvėje, tačau tokio pasiūlymo moteris nesulaukė.
Tiesa, ji pridėjo, kad galbūt, jeigu nebūtų tuo metu dirbusi ir būtų galėjusi atsiliepti į konsultantės skambutį, ši jai būtų detaliau paaiškinusi situaciją ir pateikusi kitų alternatyvų.
„Aš buvau labai nustebinta. Nesupratau, kas čia darosi, kodėl taip. Gerai, kad nėra vieno paspaudimo, kuriuo gali apmokėti, nes visokios močiutės paspaustų ir paskui galvotų, kur dingo jų pensija“, – šyptelėjo Sandra.
Situacijos komentuoti negali
Naujienų portalas tv3.lt susisiekė su prekybos tinklo „DEPO“ atstovais dėl komentaro. Telefonu atsakiusi „DEPO“ dirbanti atstovė teigė, kad situacijos pakomentuoti negali.
„Aš iš savo pusės situacijos komentuoti negaliu. Yra parašytas jūsų laiškas, belieka laukti atsakymo iš Latvijos, nes ten yra puslapį valdantys žmonės ir jie jums atsakys. Aš neturiu teisės komentuoti“, – sakė ji.
Neilgai trukus savo atsakymą apie susidariusią situaciją pateikė „DEPO“ marketingo direktorius Rimants Jugans:
„Klientas pateikė užsakymą DEPO online, norėdamas įsigyti vieną GR8 tipo liuminescencinę lemputę su pristatymu iš parduotuvės Vilniuje į parduotuvę Klaipėdoje. Jei klientas pateikia užsakymą DEPO online ir pasirenka pristatymą, pristatymo kaina ir laikas suderinamas su klientu prieš atliekant užsakymą. Taip buvo ir šiuo atveju. Deja, su klientu nepavyko susisiekti, todėl buvo išsiųstas elektroninis laiškas.
Klientas turi teisę įvertinti, ar siūlomas sprendimas yra tinkamas. Jei siūlomas sprendimas klientui netinka, klientas turi teisę atšaukti užsakymą. Deja, klientas nepateikė mums atsakymo nei telefonu, nei raštu.
Norėčiau atkreipti dėmesį, kad šio tipo lemputės nebegaminamos, todėl jų galima įsigyti tik tose parduotuvėse, kuriose yra jų likučių. GR8 lemputės naudojamos labai siaurame šviestuvų asortimente, tačiau ieškome analogiško sprendimo su LED technologija ir kai tik jį rasime, papildysime asortimentą visose mūsų parduotuvėse.“
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!