• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Chevrolet“ vadovams nusprendus radikaliai pakeisti „Corvette“ komponuotę, prie projekto dirbę inžinieriai turėjo imtis kūrybiškų sprendimų, leidusių sukurti vieną įspūdingiausių bendrovės modelių per pastaruosius dvidešimt metų. 
Kaip ir anksčiau, „
Chevrolet Corvette“ variklio skyriuje tūno 8 cilindrų benzininis variklis, tačiau dabar jis stengiasi suderinti ilgametes didelio tūrio amerikietiškų variklių kūrimo tradicijas su moderniomis technologijomis ir sprendimais, kuriuos jau kurį laiką naudoja europiečiai. Palyginimas su konkurentais iš Europos nėra atsitiktinis, mat „
Chevrolet Corvette“ inžinieriai norėdami atlikti nuodugnų konkurentų tyrimą, į pagalbą pasitelkė neįprastus metodus.
Chevrolet Corvette C8
Vyriausiasis šio projekto inžinierius Jordanas Lee atskleidė, jog pirmoje automobilio kūrimo fazėje žvalgėsi į „McLaren“, „Porsche“ ir „Ferrari“ gaminius. Juk tai – tiesioginiai būsimos „
Chevrolet Corvette“ konkurentai. Vis dėlto, 2014 metais pradėjus dirbti prie naujos kartos automobilio, nemaža inžinierių komanda labiausiai norėjo į dirbtuves atsivežti „Ferrari 458 Italia“ tūnojusį variklį, jį išardyti ir tuo pačiu sužinoti kaip italams pavyksta sukurti tokį įspūdingą motorą.
„Norėjome pažvelgti į variklio konfigūraciją, jų naudojamus komponentus ir suprasti kaip jiems pavyksta sukurti tokius variklius“, – pabrėžė Jordanas Lee. Specialistas taip pat priduria, jog naujo „Ferrari 458 Italia“ įsigijimas buvo atmestas, nes tai būtų be galo brangu, todėl vietoje to reikėjo surasti priimtinesnį sprendimą.
Chevrolet Corvette C8
„Mums pavyko nusipirkti sudaužyto automobilio variklį iš Lenkijos. Jį mes įsigijome „Ebay“ platformoje“, – pasakoja Jordanas Lee. Specialistas taip pat priduria, jog iki šiol nežino ar toks įsigijimo procesas buvo teisėtas, nes variklis buvo pristatytas kaip supakuota kalėdinė dovanėlė.
Po to, kai variklis atsidūrė inžinierių rankose, juos nustebino keletas dalykų. Pasak inžinierių komandos nario Tadge Juechterio, juos nustebino tai, ką rado variklio viduje: „Prisimenu, kad mane nustebino kokie mažai buvo jų guoliai“, – sako jis.
Chevrolet Corvette C8
„Mus nustebino kaip „Ferrari“ sugebėjo apsaugoti uždegimo ir elektronikos komponentus nuo variklio skleidžiamų vibracijų, kurios vėliau persiduoda į visą automobilio kėbulą“, – atskleidė Tadge Juechteris.
Kuomet „Chevrolet Corvette“ įgavo pavidalą ir inžinieriams pradėjus prototipo bandymus, prie automobilio dirbusi komanda į kompaniją pasiėmė „Ferrari 458“. Pasak „Chevrolet“ atstovų, iš pradžių jie naudojo „Ferrari 458“, paskui jį pardavė ir įsigijo naujesnį „Ferrari 488 GTB“, tačiau po keletą savaičių trukusių bandymų jie suprato, jog „Ferrari 458“ yra priimtinesnis ir „Chevrolet“ inžinierių norus labiau patenkinantis konkurentas.

„Chevrolet“ vadovams nusprendus radikaliai pakeisti „Corvette“ komponuotę, prie projekto dirbę inžinieriai turėjo imtis kūrybiškų sprendimų, leidusių sukurti vieną įspūdingiausių bendrovės modelių per pastaruosius dvidešimt metų. 
Kaip ir anksčiau, „
Chevrolet Corvette“ variklio skyriuje tūno 8 cilindrų benzininis variklis, tačiau dabar jis stengiasi suderinti ilgametes didelio tūrio amerikietiškų variklių kūrimo tradicijas su moderniomis technologijomis ir sprendimais, kuriuos jau kurį laiką naudoja europiečiai. Palyginimas su konkurentais iš Europos nėra atsitiktinis, mat „
Chevrolet Corvette“ inžinieriai norėdami atlikti nuodugnų konkurentų tyrimą, į pagalbą pasitelkė neįprastus metodus.
Chevrolet Corvette C8
Vyriausiasis šio projekto inžinierius Jordanas Lee atskleidė, jog pirmoje automobilio kūrimo fazėje žvalgėsi į „McLaren“, „Porsche“ ir „Ferrari“ gaminius. Juk tai – tiesioginiai būsimos „
Chevrolet Corvette“ konkurentai. Vis dėlto, 2014 metais pradėjus dirbti prie naujos kartos automobilio, nemaža inžinierių komanda labiausiai norėjo į dirbtuves atsivežti „Ferrari 458 Italia“ tūnojusį variklį, jį išardyti ir tuo pačiu sužinoti kaip italams pavyksta sukurti tokį įspūdingą motorą.
„Norėjome pažvelgti į variklio konfigūraciją, jų naudojamus komponentus ir suprasti kaip jiems pavyksta sukurti tokius variklius“, – pabrėžė Jordanas Lee. Specialistas taip pat priduria, jog naujo „Ferrari 458 Italia“ įsigijimas buvo atmestas, nes tai būtų be galo brangu, todėl vietoje to reikėjo surasti priimtinesnį sprendimą.
Chevrolet Corvette C8
„Mums pavyko nusipirkti sudaužyto automobilio variklį iš Lenkijos. Jį mes įsigijome „Ebay“ platformoje“, – pasakoja Jordanas Lee. Specialistas taip pat priduria, jog iki šiol nežino ar toks įsigijimo procesas buvo teisėtas, nes variklis buvo pristatytas kaip supakuota kalėdinė dovanėlė.
Po to, kai variklis atsidūrė inžinierių rankose, juos nustebino keletas dalykų. Pasak inžinierių komandos nario Tadge Juechterio, juos nustebino tai, ką rado variklio viduje: „Prisimenu, kad mane nustebino kokie mažai buvo jų guoliai“, – sako jis.
Chevrolet Corvette C8
„Mus nustebino kaip „Ferrari“ sugebėjo apsaugoti uždegimo ir elektronikos komponentus nuo variklio skleidžiamų vibracijų, kurios vėliau persiduoda į visą automobilio kėbulą“, – atskleidė Tadge Juechteris.
Kuomet „Chevrolet Corvette“ įgavo pavidalą ir inžinieriams pradėjus prototipo bandymus, prie automobilio dirbusi komanda į kompaniją pasiėmė „Ferrari 458“. Pasak „Chevrolet“ atstovų, iš pradžių jie naudojo „Ferrari 458“, paskui jį pardavė ir įsigijo naujesnį „Ferrari 488 GTB“, tačiau po keletą savaičių trukusių bandymų jie suprato, jog „Ferrari 458“ yra priimtinesnis ir „Chevrolet“ inžinierių norus labiau patenkinantis konkurentas.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų